Textline ReclameCentrum maakt inmiddels een kwart eeuw de wereld telkens een beetje fraaier door signing niet te zien als reclame, maar te benaderen als een beleving.
1989: Textline Reclamecentrum is geboren
Textline Reclamecentrum is gestart in een paardenstal met een stuk Carbonpapier en een paar meter folie. Onder de vleugels van Rolf Lebbink en Michel Jansen is het buitenreclame bedrijf inmiddels doorgegroeid naar een allround reclamecentrum.
2008: 2e vestiging in Zwolle
In 2008 heeft Textline Reclamecentrum het bedrijf Screenpoint in Zwolle overgenomen en hiermee de 2e vestiging geopend. Hierdoor is het brede productieproces uitgebreid met een volledige UV zeefdrukstraat. De 'stad over de IJssel' bood goede mogelijkheden om zich verder te ontwikkelen.
2014: 25 jaar bestaan
Textline Reclamecentrum behaalt zijn 25-jarige jubileum. Een moment om terug te blikken naar afgelopen jaren. Door de jaren heen heeft creativiteit en flexibiliteit ervoor gezorgd dat Textline aan de basis heeft gestaan van innovatieve producten, zoals de megatotem, Makelaarsborden en met name de laatste ontwikkeling; Woodprint.
2017: Textline bekroond met predicaat 'Select Graphic Provider GOLD
3M heeft Textline bekroond met het predicaat 'Select Graphic Provider GOLD'. Deze status belichaamd het onderscheidend karakter van de kwaliteitsnorm die Textline Reclamecentrum hanteert. Het bijzondere is dat Textline in Gelderland de enige signmaker is met de GOLD titel.
2019: Lancering nieuwe website en huisstijl
Na 30 jaar was het hoog tijd om de website van Textline te vernieuwen. Gebruiksvriendelijkheid, snelheid en responsiveness waren de leidraad voor de opfrisbeurt. Door de verschuiving van desktop naar mobiele gebruikers is de website mobile first ontworpen. Tegelijkertijd heeft de huisstijl een complete metamorfose ondergaan. De frisse en strakke huisstijl is doorgevoerd in alle onderdelen van het bedrijf, van het bedrijfspand tot het wagenpark. Met een nieuwe website en huisstijl straalt Textline een nieuwe identiteit uit.